SOTHO
NEWSLETTER
dodaj swój adres, by nie umknęły Ci promocje SOTHO!
SOTHO
TAGI

różowe naturalnych

pereł złote

srebrny SOTHO

srebrne

naszyjniki geometryczna kosteczką pusta

minimalistyczna kostka różowego złota

pusta nieregularna kosteczką

różowego złota muszelką zawieszką

Srebrny naszyjnik strong active yourself zawieszki karma grawer
naszyjniki: srebrny naszyjnik be strong! be active! be yourself! Hand Made
hand made srebrny naszyjnik be strong! be active! be yourselfsrebrny naszyjnik be strong! be

srebrny naszyjnik be strong! Be active! Be yourself!

279,00 zł
KUP CENA
4,8/5 - 253 opinie
Srebrny naszyjnik kuleczkowy zdobiony trzema pełnymi Karmami i zawieszką z logo marki. Całość wykonana ze srebra 925. Zawieszki można dowolnie ułożyć na łańcuszku.
Na zawieszkach znajdują się grawerunki z motywującymi przesłaniami Be strong! (Bądź silna!), Be active! (Bądź aktywna!), Be yourself! (Bądź sobą!)

Długość łańcuszka do wyboru 40, 45 lub 50 cm.
Grubość łańcuszka 1,5 mm.
Karmy 12 mm.
Zawieszka z logo 10 mm.

Zapakowany w eleganckie pudełeczko z logo marki.
Posiada logowaną metkę.

Istnieje możliwość zamówienia naszyjnika innej długości, z innym modelem zawieszki, z kilkoma zawieszkami, na innym modelu łańcuszka, w wersji ze srebra 925 powlekanego 24 karatowym żółtym lub różowym złotem, z dodatkowymi kamienieniami, perłami lub kryształami SWAROVSKI® ELEMENTS itp.
KOSZT TRANSPORTU
16,00 zł (Przesyłka Pocztow Priorytet)
16,00 zł (Kurier Kurier inPost)
13,00 zł (Paczkomat inPost)
dogodny typ przesyłki wybierzesz w trakcie składania zamówienia

W przypadku zamawiania więcej niż jednego przedmiotu Projektanta SOTHO naliczony zostanie wyłącznie jeden koszt transportu (przedmioty wysłane zostaną w jednej przesyłce)
ZWROT TOWARU / rozwiń >
WYKONANIE UMOWY / rozwiń >
FAKTURY i RACHUNKI / rozwiń >
OGÓLNE BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU (GPSR) / rozwiń >
•   Hand Made gustowne naszyjniki • inne przedmioty kategorii biżuteria - naszyjniki
SOTHO to nowoczesna, designerska marka.

SOTHO to język... marka SOTHO mówi własnym językiem.

Cała oferta jest zgodna z aktualnymi trendami, a jednocześnie zachowuje swój indywidualny charakter. (...)